-Life Is Great

Alla inlägg den 9 maj 2012

Av VipTjejen - 9 maj 2012 20:00



 HA-HA-HA !

lol , har inget att göra .. är sjuk så man får väl ta och göra det man har lust till! och juste några frågade om bilder på mig irl , och det kan ni få ! här kommer några.


     
Och tyvärr bara två för ja , som sagt. Jag orkar inte lägga upp fler!
och jag har tagit dom bilderna från min facebook och adda gärna mig!
Julia ÄlskarHästar Samarzija!


xo-xo 

Av VipTjejen - 9 maj 2012 19:20

har jag missat en del?

   

Öh what?




   

25 LEVLAR ?! sjuuuuukt !

sen var det också en bild som tyvärr blev en aning efterbliven men ja.. ni kan få se den ändå !

   

Jag tror ni fattar med en aning efterbliven!..

Men ja, det är nog jag som efterbliven som har missat allt detta ! 

Sen fanns det nog lite till som jag olyckligtvis inte hade

någon lust att ta kort på.. men ni får leva med att

jag inte är så jätte duktig på det här med ork..

men jaja , ni får har det så bra !


xo-xo

Av VipTjejen - 9 maj 2012 19:04

Tröööööött VipTjej häär!

     

Men klockan är bara runt 19:00 såå nooooo waaaay ! och juste , glömde berätta lite om mig själv. Joo jag heter Julia fast VipTjejen<3 på Moviestarplanet.se ! Jag kommer att blogga hela tiden om mitt msp liv! Som många av er vet (mina kompisar på msp) har jag ej varit så aktiv , jo sådär några månader. Men det ska vi ändra på ! Det ska bli jätte kul att börja blogga igen och jag ser verkligen fram emot det ! 8D


xo-xo 

Av VipTjejen - 9 maj 2012 16:28

Idag gjorde denna underbara tjejen min header ! c:

   YourLittleGirl<3

ÄR NAMNET!

Tack så mycket!


//VipTjejen<3 

Presentation


VipTjejen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2012
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Image and video hosting by TinyPic
Elegant Rose
Cute Pink Kaoani
SpongeBob SquarePants
SpongeBob SquarePants
SpongeBob SquarePants Squidward Tentacles
Nico Robin Alternate Select

Ovido - Quiz & Flashcards