-Life Is Great

Alla inlägg den 14 maj 2012

Av VipTjejen - 14 maj 2012 17:54

Jo , såhär ser det ut just nu!<3  

antar väl att du kan klicka på bilden för att få den normal stor eller nånting.. ! :)
Och ja , som sagt skulle jag göra en video om hur man ändrar sin muspekare på sin egen
blogg! och ska filma det nu så ja, ni får vänta tills den kommer !<3

KRAAAOOOOM!  

Av VipTjejen - 14 maj 2012 16:39

Du betyder mest i hela världen älskling ! <3 ;*


   

Du är mitt allt fiffi och älskar dig över hela mitt hjärta!<3

Kram Vipi!:*

Av VipTjejen - 14 maj 2012 15:41

 

som sagt så ser ni nog att jag har blivit benlös.. HAH nej .. ! tog bara inte en hel bild^^
Men ja , jag har inte hunnit blogga förräns nu för jag har renoverat om mitt rum så
jag fick även fixa ny makeup collection och om ni vill så kan jag lägga upp en bild !
Och många av er har frågat om jag kunde göra en video när jag visar hur man ändrar mus
pekare! :D på min dator kan man ej se pekaren , men på min andra dator (eller mer pappas)
kan jag se den! Men jag ska göra en video idag så ni får se !<3

KRAAAAAAM!  

Av VipTjejen - 14 maj 2012 07:42

nu måste jag skynda mig o göra ett inlägg för ska till den där 'helvetes skolan' !
Men har ej så mycket och säga utan det blir mer när jag kommer hem , vi slutar  halv 2 så jag kommer cirka 2 för jag ska skitbussen som går igenom hela stan och sist hem till mig .. !
Men aja , vi ses !<3


KRAAAAAM  

Presentation


VipTjejen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2012
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Image and video hosting by TinyPic
Elegant Rose
Cute Pink Kaoani
SpongeBob SquarePants
SpongeBob SquarePants
SpongeBob SquarePants Squidward Tentacles
Nico Robin Alternate Select

Ovido - Quiz & Flashcards