-Life Is Great

Alla inlägg den 10 maj 2012

Av VipTjejen - 10 maj 2012 20:23

Nu har jag äntligen fått över 40 besökare på en dag! jag har fått hela 42 unika besökare även om jag gjorde bloggen igårkväll , ni vet inte hur mycket det betyder!Hade blivit ännu gladare om ni kunde tipsa om min blogg till andra

så att dom kan kolla in den! det hade varit jätte kul! :D




Ni är verkligen bäst måste jag säga ! men nu sitter jag som sagt bara här och ska snart duscha och imorgon ska jag rida var det tänkt , och skola också , men speciellt... FREDAAAG! hellyeah ! ska bli riktigt awesome!
Och i helgen blir det väl inte mer än en massa bloggning och ja , vänner och massa kul!
Nu får ni tyvärr lämna en riktigt glad VipTjej och säga HEJDÅ för idag!
Blir några inlägg på morgonen sen mer innan ridningen!





Jag är king.





xo-xo  

   

Av VipTjejen - 10 maj 2012 17:58




och sen skulle jag berätta också att jag är skitglad över alla besökare och är jäkligt tacksam och för er som inte visste så uppdaterar jag minst 10 inlägg varje dag! så förvänta er inte 1 inlägg som vissa andra skitbloggar har!
och i min blogg ska det hela tiden vara med bilder!



   

<3

Av VipTjejen - 10 maj 2012 15:38

Ni är bäst! .. <3

   




Kram VipTjejen<3 !

Av VipTjejen - 10 maj 2012 14:40

är..

 

Och min look + animering ser ut såhär! och en till animering.. lite längre ner..
 
 



Hihi , puss!





Av VipTjejen - 10 maj 2012 13:34

 

Det du ska göra är att kommentera dina absolut favoritsaker om moviestarplanet och varför! Så kan du vinna en photoshop redigerad toppbild! (header) 
Jag blir glad om många deltar och om du inte har någon blogg och vill delta kan du vinna en present från din önskelista! högst 300 starcoins!

Kram!


Av VipTjejen - 10 maj 2012 11:28

  • Klicka här för att komma till Moviestarplanet!

PUSS PUSS!:*  










Presentation


VipTjejen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2012
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Image and video hosting by TinyPic
Elegant Rose
Cute Pink Kaoani
SpongeBob SquarePants
SpongeBob SquarePants
SpongeBob SquarePants Squidward Tentacles
Nico Robin Alternate Select

Ovido - Quiz & Flashcards